Monday, 18 April 2011

Bersama mengurangkan kemalangan sifar... (errr apasal rase lain macam je ni?)

(klik kat gambo bagi beso)


dulu-dulu ada jugak kontravesi antara helmet dan serban. macam-macam alasan alasan yang di keluarkan untuk membenarkan pendapat masing-masing.. apa-apapun pilihan terletak dalam tangan anda.


''elehhhh kalu nak mati, kat mana-mana pun boleh mati'' kata seorang kawan.


''kalu pakai helmet mahal sekali pun, kalu lenyek dek lori bersepai juge'' tambahnye lagi


''iye laa tapii.....'' tetiba koy tak meneruskan hujah kerna menyedari bahawa koy terlupa bawak duit dikala pekena teh di kedai mek patani. suasana masih meriah dengan hilai tawa warga emas di kejiranan meja koy yang bermacam-macam ton nye.. koy sekadar menghangguk-hangguk.


dalam hati berkira-kira dan mencongak, sememangnya susah hendak berperinsip jika tidak ada apa-apa dalam genggaman... aishhhh iskk....





No comments:

Post a comment